Η Ελπίδα του Τατουάζ(Μαρία Θωμά) στη πασαρέλα του ΔΙΕΚ Πειραιά


Το ΔΙΕΚ Πειραιά στις 13 Ιουνιού διοργάνωσε μια επίδειξη μόδας για τους σπουδαστές σχεδίου μόδας. Εκεί παρευρέθηκε η γνωστή ηθοποιός Μαρία Θωμά ,αυτή τη φορά όμως σαν μοντέλο. Είχαμε τη χαρά να τη θαυμάσουμε στη πασαρέλα της σχολής φορώντας ρούχα μελλοντικών σχεδιαστών μόδας.Σήμερα έχω τη τιμή να τη φιλοξενήσω στο blog μου και την ευχαριστώ ιδιαίτερα που δέχθηκε να μου μεταφέρει την εμπειρία της στη πασαρέλα. 



Φόρεσε δύο σύνολα, το ένα ήταν ένα μαύρο φόρεμα με πέρλες στη πλάτη και ένα πολύ εντυπωσιακό νυφικό που διαφέρει από τα συνηθισμένα που βλέπουμε, έχει στυλ γιαπωνέζικο και έκλεψε τις εντυπώσεις στο φινάλε της πασαρέλας μαζί με το παρανυφάκι.

  • Πως αισθάνθηκες όταν σου έγινε η πρόταση να περπατήσεις στη πασαρέλα του ΔΙΕΚ;

Η πρόταση μου έγινε από τη Γιώτα Σκουλούδη ,καθηγήτρια του ΔΙΕΚ Πειραιά ,μου πρότεινε να περπατήσω στη πασαρέλα της σχολής, η αλήθεια είναι ότι στην αρχή δίστασα αν και χάρηκα πάρα πολύ για την πρόταση αυτή. Ο λόγος που ήμουν διστακτική ήταν γιατί δεν είχα ξανακάνει κάτι παρόμοιο και επειδή το θεωρώ πάρα πάρα πολύ δύσκολο και απαιτητικό θεώρησα πως δε θα τα καταφέρω. Μετά όμως σκέφτηκα ότι είναι παράλληλα και με γιορτή αποφοίτησης όπου συμμετέχουν αρκετά άτομα για να το στηρίξουν αυτό και αποφάσισα να το στήριξη κι εγώ από την μεριά μου δίνοντας έναν πιο θεατρικό αέρα σ'αυτό που θα παρουσίαζα ώστε να μην αισθάνομαι έξω από τα νερά μου. Δεν το μετάνιωσα στιγμή! 

  • Πες μου λίγα λόγια για την εμπειρία αυτή... Πως σου φάνηκαν οι πρόβες που χρειάστηκαν να γίνουν,τα ρούχα σ΄άρεσαν; Το κλίμα του ΔΙΕΚ πως σου φάνηκε;                                                                                                                                                                                                                                                      Ξεκινώντας όλη αυτή την νέα διαδικασία για μένα λοιπόν..μη γνωρίζοντας τι πρέπει ακριβώς να κάνω αφέθηκα στα έμπειρα χέρια της Κ. Σκουλούδη καθώς και στο ταλέντο των αποφοίτων που θα εκπροσωπούσα. Οι πρόβες ήταν πολύ εποικοδομητικές για 'μένα γιατί μάθαινα καινούργια πράγματα αλλά και πολύ διασκεδαστικές ταυτόχρονα.Τα ρούχα που φόρεσα εγώ αλλά και όλων των αποφοίτων ήταν εκπληκτικά και πολύ διαφορετικά μεταξύ τους. Ο καθένας έδωσε τη δική του πινελιά στο χώρο της μόδας. 

  • Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα ,σ' αρέσει ,ενημερώνεσαι;                                                                                                                                                                             Για να πω την αλήθεια δεν έχω τη καλύτερη σχέση με την μόδα.ενημερώνομαι τόσο όσο.. ώστε να μπορώ να την ακολουθώ όσον αφορά στο ντύσιμο μου πιο πολύ.Μετά από την συμμετοχή μου όμως σε αυτήν την παρουσίαση έχω αρχίσει και παρακολουθώ πιο πολύ σχεδιαστές στη τάση μόδα.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        
  • Έχεις παρευρεθεί ποτέ σε επίδειξη μόδας;                                                                                                                                                                                                            Έχω παρευρεθεί , πάλι χάρη στην Κ. Γιώτα Σκουλούδη . στο AXDW του 2017 και πραγματικά είχα ενθουσιαστεί από όλη την ατμόσφαιρα και τα ρούχα φυσικά. Θα ήθελα να παρακολουθώ πιο συχνά από δω και πέρα αντίστοιχα events.                                                                                                                        
  • Θα ξανά έκανες πασαρέλα;                                                                                                                                                                                                                                      Θα ήθελα να ξαναζήσω αυτή την εμπειρία αρκεί πάλι .να έχει να κάνει συνδυαστικά και με τον δικό μου χώρο, αυτόν του θεάτρου ώστε να μπορώ να το στηρίξω ανάλογα.      .                                                                    
  • Μια έμπνευσης της σχεδιάστριας καθηγήτριας και συντονίστριας της όλης εκδήλωσης Κ.Γιώτα Σκουλούδη

    Η Μαρία μαζί με τη σχεδιάστρια του νυφικού Κατερίνα Μαρινοπούλου (Myrinia)

  • Backstage λίγο πριν τη πασαρέλα

Διοργανώτρια επίδειξης: Σκουλούδη Γιώτα
Φωτογράφος: Λαρισαίος Χρήστος
Αρθρογράφος: Γκιόκα Μαρία

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τουρμπάνι: Το ποιο μοδάτο αξεσουάρ του χειμώνα

Αγαπημένα γουράκια

Coco chanel και η ιστορία του little black dress