Maybelline NY Greece -Make it Girls 2 (top 20) - @platin_latin

Η  Maybelline NY Greece διοργάνωσε ένα διαγωνισμό και τρεις κοπέλες κερδίζουν: 1.Ταξίδι στην Νέα Υόρκη για να ζήσεις το full Maybelline Experience
2.Συμβόλαιο για 2 χρόνια με την Digital Maybelline Girl
3. Θα γίνεις το Digital Maybelline Girl για ένα χρόνο
4. Προϊόντα Maybelline NY αξίας 1.000 ευρώ.
5. Kαι πολλά άλλα
Συγχαρητήρια σε όλες τις διαγωνιζόμενες και φυσικά στη Maybliine για την ευκαιρία αυτή που δίνει.
Παρακολουθώντας όλες τις φάσεις του διαγωνισμού ξεχώρισα το κορίτσι platin_latin. Ονομάζεται Δέσποινα-Νικολέτα Παναγιά και σήμερα τη φιλοξενώ στο blog μου και μας μιλάει για την εμπειρία της στο διαγωνισμό ,πως αποφάσισε να πάρει μέρος και λίγα λόγια 'κείνη.
"Είναι αστείο το πως το πήρα απόφαση γιατί μια μέρα που είχα αϋπνίες στις 4 το πρωί το facebook είχε χορηγούμενο το διαγωνισμό της Maybilline και κάτι μέσα μου , μου είπε να πατήσω να δω τι ζητάνε . Οπότε δήλωσα... Αστείο να αναφέρω ότι ήταν η τελευταία μέρα και ζητούσαν συγκεκριμένο concept. Ασχολούμαι με το μακιγιάζ 5 χρόνια τώρα αλλά ποιο έντονα το τελευταίο χρόνο διότι είχα αφοσιωθεί ποιο πολύ με το τατουάζ.
Σαν άτομο είμαι πολύ παρορμητικό και πάντα κάνω πολλά πράγματα συγχρόνως. Δε μου αρέσει να κάνω μόνο μια τέχνη γι'αυτό άλλωστε έχω τελειώσει 3 σχολές (Αισθητική-μακιγιάζ. τατουάζ , σχέδιο μόδας) και θέλω να μάθω κι άλλα, πάντα όμως μπορούν να συνδυαστούν αυτά μεταξύ τους."

Δείτε το βίντεο και ψήφισέ την!
Τα βήματα είναι απλά απλά κάνεις ένα like μέσα στο βίντεο στο youtube!



Make it Girls 2 (top 20) - @platin_latin


Το μακιγιάζ της συμμετοχής της ήταν αυτό!


Το μακιγιάζ του πρώτου βίντεο!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τουρμπάνι: Το ποιο μοδάτο αξεσουάρ του χειμώνα

Αγαπημένα γουράκια

Coco chanel και η ιστορία του little black dress