Ένα κορίτσι που αγαπά το μακιγιάζ και το κανε επάγγελμα

Σήμερα φιλοξενώ στο fashionblog μου την Έλενα. Η Έλενα είναι make up artist και καθηγήτρια, κάνει ιδιαίτερα μαθήματα μακιγιάζ  σε αρχάριες κοπέλες. Είναι κάτι που αγαπάει πολύ και έτσι διαμόρφωσε ένα χώρο ειδικό με καθρέφτες ,φωτισμούς και ότι άλλο είναι απαραίτητο γιαυτό. Γνωρίστε την μέσα από την ενδιαφέρουσα συνέντευξη παρακάτω:

Instagram page: @artistelenamakeup

  •  Πως άρχισες να ασχολείσαι με το μακιγιάζ;


Από μικρή ηλικία πειραματιζόμουν με σκιές και κραγιόν και έκανα δειλά δειλά τα πρώτα μου μακιγιάζ σε ηλικία 16 χρονών και επαγγελματικά ασχολούμαι 12 χρόνια.
  • Τι σου άρεσε στο μακιγιάζ ; 
Αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο μακιγιάζ και με έκανε να ασχοληθώ περισσότερο, ήταν η δημιουργικότητα! Η δυνατότητα  δηλαδή να μπορώ να αναδείξω τα όμορφα χαρακτηριστικά μια γυναίκας και από μια όμορφη γυναίκα που είναι να "μεταμορφωθεί " σε θεά.
  • Πως ενημερώνεσαι για τα νέα προϊόντα και τις εξελίξεις στο μακιγιάζ;
Ενημερώνομαι πάντα για τις εξελίξεις στο μακιγιάζ από τα social media, καθώς επίσης και για τα προιόντα αλλά παρακολουθώ και σεμινάρια Μακιγιάζ, διότι όπως είπα μου αρέσει να εξελίσσομαι και να ανεβαίνω επίπεδο στη δουλειά μου, διότι η γνώση δεν είναι ποτέ αρκετή, αλλά και γιατί είναι η φύση της δουλειάς που δε γίνεται να μένεις στάσιμη!
  • Ποιο είναι το αγαπημένο σου μακιγιάζ; 
Το αγαπημένο μου μακιγιάζ είναι το βραδινό ! Ολοκληρώνω πάντα το λουκ με βλεφαρίδες!
  • Εσύ βάφεσαι στη καθημερινότητα σου;
Βάφομαι κάθε μέρα, άλλοτε ποιο έντονα άλλοτε ποιο χαλαρά. Εξαρτάται πάντα από τη διάθεση και το χρόνο.
  • Περιέγραψε μου τον εαυτό σου με λίγα λόγια.
Αυτή είναι δύσκολη ερώτηση! Είμαι δημιουργική αποφασιστική ,αναγνωρίζω λάθη, ζητώ συγγνώμη όταν πρέπει ,γκρινιάζω συχνά και είμαι αισιόδοξη. Για το τελευταίο δε κρύβω πως πολλές φορές απογοητεύομαι, αλλά πολύ σύντομα μου περνάει. 
  • Ποια είναι τα σχέδια σου για το άμεσο μέλλον;
Τα σχέδια μου για το άμεσο μέλλον είναι απλά η εξέλιξη της δουλειάς μου. Βαδίζω με τους ρυθμούς της εποχής , οπότε πορεύομαι ανάλογα με τις ανάγκες μου.
  • Τον ελεύθερο σου χρόνο με τι ασχολείσαι;
Δεν υπάρχει ελεύθερος χρόνος. Έχω απλώς βάλει τα τελευταία χρόνια στη ζωή μου το γυμναστήριο και από μια απλή συνήθεια μου έγινε τρόπος ζωής!

Ένα δείγμα δουλεία της!








Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τουρμπάνι: Το ποιο μοδάτο αξεσουάρ του χειμώνα

Αγαπημένα γουράκια

Coco chanel και η ιστορία του little black dress